http://i47.tinypic.com/xkpusm.jpg

zondag 13 juni 2010

blogcandy


Tja.. 26 volgers binnen een zeer korte tijd dat is behoorlijk wat maar er kan natuurlijk nog meer bij.

Daarom geef ik bij 50 volgers deze blog candy weg.

Wat moet je doen om kans te maken op deze candy ?

Zorgen dat er dus 50 of meer volgers komen :)

Dat doe je door op jouw blog te vermelden met link naar dit blog dat er hier iets te winnen valt :)

Ook laat je een berichtje achter in DIT bericht en word je volger van dit blog

Zodra ik 50 of meer volgers heb ga ik de candy verloten.

Nou ben benieuwd.

Groetjes Cissy
** verzendkosten binnen Nederland betaal ik(Brievenbuspost dus de vellen worden gevouwen.. verzendkosten buiten Nederland zijn voor de winnaar)

11 opmerkingen:

Marijke zei

leuke candy geef je weg!
ben meteen volger geworden en ga dadelijk een linkje op mijn blog zetten
je maakt overigens heel mooie dingen en ik zie dat je al verschillende malane iets gewonnen hebt: super!
liefs
Marijke

Natalie zei

Super leuke candy! Ik wil hier graag aan mee doen! :)

Ik heb in de sidebar (dan blijft hij het langst zichtbaar) een link geplaatst naar de candy. Ik heb alleen wat problemen met mijn google account dus ik hoop dat ik het voor elkaar krijg volger te worden :S

In elk geval bedankt voor de kans!

chantal zei

wauw superleuke candy, ben gelijk volger geworden en zet een link op mijn blog.

Be Creative and More zei

Hoi Cissy,
Wat een leuke blog heb je. Mooie lay outs zeg. daar kan ik weer inspiratie uit halen.

Ik ga je volgen. Neem een een kijkje op mijn blog. Ik geef ook een candy weg.

Groetjes Petra

Miranda zei

leuke candy. ik doe mee hoor.

groetjes miranda

mariska zei

Hoi Cissy

Wat een leuke candy!
Hier doe ik graag aan mee.
Ik ben meteen volger geworden en heb je candy in mn sidebar gezet!!

Groetjes mariska

caroline zei

héél leuk
heb me bij je volgers gevoegd
hoop bij deze dat je ook volger wordt van mijn blog
groetjes uit belgie
caroline

StampingPinkie zei

Hi Cissy,
I like your blog and just became a follower!
Thx for the chance to win a candy!
Love
Stampingpinkie

Vera zei

Wat een gave candy zeg!
En wat maak je mooie lo's en kaarten!
Echt leuk om je te volgen!

Groetjes

Vera

Saskia zei

Hoi Cissy, leuk nu doe ik een keer bij jouw blog mee, ga meteen reclame voor je maken op mijn blogje! Veel succes en dat je maar gauw veel volgers mag krijgen!

Saskia

Judith Veldhuizen zei

Wat een super gave candy zeg!!! ik ben gelijk volger geworden en heb je candy op mijn sidebar gezet! Nu zie ik dat ik zelfs je 50ste volger ben, dus deze candy zal wel snel afgelopen zijn denk ik?!
ik ben benieuwd!!

Groetjes,
Judith
http://artdogz.blogspot.com