http://i47.tinypic.com/xkpusm.jpg

vrijdag 21 mei 2010


Tja..de high tea challenge(Zie link bij krans) is een beetje Te leuk om niet nog een keer mee te
doen.Dit keer heb ik een onderzetter gemaakt.
gebruikte materialen:
-taartrandje( gekocht bij jacobi maar ook te koop bij de action)
-stukje gekleurd karton(De mijne is door de big shot gehaald maar je kan hem zelf ook rond knippen)
-bloemen(action,xenos,blokker)
-Parels(zeeman,action)
-dubbelzijdig plaktape(action)
hoe te maken :
erg simpel :)
cirkel ter grootte van de binnencirkel van het taartrondje snijden/knippen
cirkel op het taartrondje plakken met dubbelzijdig tape
bloemen met dubbelzijdig tape vast plakken op de rand van het taartrondje
parels plakken tussen de bloemen.


2 opmerkingen:

Monique Helfrich zei

Dit ziet er ook al zo leuk uit. Krijg gelijk zin in High tea ;)

Monique Helfrich zei

Weet je eigenlijk al dat je gewonnen hebt?
Mijn pc heeft nogal kuren en ik kan d email met jouw adres nergens vinden en nu bedenk ik dat je misschien nog helemaal niet weet dat je gewonnen hebt! Zie mijn blog ;)
Gefeliciteerd! Jouw prijs ligt al klaar; alleen het adres er nog op...